بازاریابی برونگرا یا OutBound Marketing چیست؟

بازاریابی برونگرا outbound marketing

مقاله کامل را در وبمستر منتور بخوانید.


چرا باید مقاله بنویسیم و در وب‌سایت خود قرار دهیم؟چرا باید مقاله‌ها را به صورت رایگان در وب‌سایت خود قرار دهیم؟تولید محتوا به چه کاری می‌آید؟نوشتن مقاله باید با چه رویکردی باشد؟چه استراتژی در نوشتن مقاله باید داشته باشیم؟آیا کپی کردن مطالب از دیگر سایت ها مفید واقع می‌شود؟

بازاریابی درونگرا و بازاریابی برونگرا و در نهایت بازاریابی محتوا چیست؟

نوشتن کتاب یا هر مقاله‌ای به چه صورت باید باشد؟باید چه اثری در مخاطب بگذارد؟

برای پاسخ به این سوالات نیازمند این است که دو مفهوم بسیار مهم را بدانیم که عبارتند از :

بازاریابی درونگرا

بازاریابی برونگرا

در انتهای این مقاله با مفهوم بازاریابی برونگرا آشنا می‌شوید. همچنین در می‌یابید که چند درصد باید از بازاریابی برونگرا استفاده کرد. در مقاله بعدی با آمار و ارقام چشمگیری در مورد بازاریابی درونگرا برخورد می‌کنید.

 

the-office-supplies-on-green-background-with-copy-space-for-insert-text_43284-1034.jpg

 

ست گادین نام دیگر این بازاریابی را بازاریابی وقفه یا مزاحم می نامد.به این معنی که این نوع بازاریابی شما را دچار وقفه یا مزاحمت می‌کند.در طول روز با تعداد زیادی از بازاریابی برونگرا برخورد می کنیم به طور مثال شما در حال دیدن برنامه تلویزیون هستید و ناگهان برنامه قطع می‌شود و پیام بازرگانی پخش می‌کنند.یا اینکه هنگام استراحت صدای پیام و یا اس ام اس از گوشی شما می‌آید که با یک پیام تبلیغاتی مواجه می شوید.تراکت یا بیلبورد های در سطح شهر و دیگر تبلیغات از این قبیل جز بازاریابی برونگرا هستند.

ادامه مطلب را در لینک زیر سایت وبمستر منتور مطالعه کنید...

https://webmastermentor.com/what-is-outbound-marketing/


/ 0 نظر / 8 بازدید